من همینم


دختری از جنس پاییز.

love

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 من همینم

ن چشمان آبی دارم

ن کفش ها پاشنه بلند

همیشه کتانی میپوشم

روی چمن ها غلت میزنم

عشوه ریختن را خوب یادم نداده اند

وقتی از کنارم رد میشوی

بوی ادکلنم مستت نمیکند

نگران پاک شدن رژ لب و ریملم نیستم

لاک های ناخن هایم از هزار متری داد نمیزند

گاهی از فرط غصه بلند داد میزنم

خدایم را با تمام دنیا عوض نمیکنم

و بعضی ادم های اطرافم را با تمام دنیا عوض نمیکنم

شبها پایه پرسه زدن در خیابان و میهمانی نیستم

بلد نیستم تا صب پای گوشی پچ پچ کنم

و بگویم دوستت دارم وقتی حتی

ب تعداد حروف دوستت دارم هم،دوستت ندارم

ولی اگر بگویم دوستت دارم

دوست داشتنم حدو مرزی ندارد

من خالصانه همینم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, 5:46 بعد از ظهر بـ ه دستانــ آرزو ♥


طراح : صـ♥ـدفــ